خط مشی شرکــت

هیــواد انــرژی راد(هانــر)

این شرکت در راستای نظام مند نمودن فرآیندها سیستم مدیریت یکپارچه تحت استانداردهای بین المللی را به عنوان مدل اجرایی انتخاب نموده است و اعتقاد دارد خدمت در پهنه سازندگی برای حضور گسترده تر و موفق تر در پروژه های ملی و بین المللی، به کارگیری ابزار نوین مدیریتی می باشد.

لذا رئوس خط مشی خود را بر اساس محورهای زیر استوار ساخته و خود را متعهد به اجرای آن می داند:

1- ارتقاء جایگاه شرکت به یک شرکت بازرگانی معتبر داخلی و خارجی با تأکید بر ورود به پروژه های برقی مختلف.

2- تلاش برای افزایش رضایت مشتری، ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر سیستم مدیریت یکپارچه از طریق شناسایی، اجرا، کنترل فرآیندها و تعیین اهداف سازمانی.

3- اجرای پروژه ها در چارچوب برنامه زمانبندی و سطح کیفی مورد انتظار.

4- آموزش مستمر به منظور رشد مهارتهای کارکنان و بهبود مستمر فرآیندها با بهره گیری از استعدادها، خلاقیتها و نوآوریهای کارکنان.

5- تامین اقلام و تجهیزات کارآمد و استاندارد جهت شرکت در مناقصات مختلف در حوزه برق.

6- تعهد به حفظ سلامتی کارکنان، کاهش حوادث ناشی از کار برای کاهش ریسک حین اجرای پروژه و رعایت قوانین و مقررات کاربردی در این زمینه.

7- تعهد به حفظ محیط زیست و پیشگیری از آلودگی¬های بارز شامل آلودگی آب، خاک و هوا، در حین اجرای پروژه ها و رعایت قوانین و مقررات کاربردی در این زمینه.

8- ترویج فرهنگ مشارکت کارکنان در همه امور به منظور افزایش بهره وری و مدیریت بهینه سازی هزینه ها.

9- درک و اجرای این خط مشی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بعهده همکاران و پایش و ارایه گزارش آن بعهده نماینده مدیریت می باشد.

10- اجرا، کارایی و اثر بخشی خط مشی و سیستم مدیریت یکپارچه، در فواصل زمانی معین از طریق سیستم بازنگری مدیریت، پایش می گردد.

مدیرعامل شرکت هیواد انرژی راد

جستجو در سایت